Kiitos kuluneesta kaudesta ja aurinkoista kesää! Ilmoittautuminen alkaa elokuussa, jumpat syyskuussa

10.5.2022

Aurinkoista kesää!

Seuramme toiminta on kesän tauolla (pl. aikuisten kesäjumppa kesäkuussa). Jumpat jatkuvat syyskuussa. Tarjoamme monipuolisesti laadukasta ja edullista harrastetoimintaa lapsille, nuorille, aikuisille ja eläkeläisille.

Tervetuloa mukaan toimintaan, niin nykyiset kuin uudet jäsenet! Kaikkiin ryhmiin mahtuu myös uusia liikkujia.

Syksyn päivämääriä

• Lasten ja nuorten ilmoittautuminen ryhmiin:
    • viime keväänä voimistelleiden ilmoittautuminen alkaa la 13.8.
    • uusien jäsenten ilmoittautuminen alkaa ma 15.8.
  • Viikko-ohjelma 2022-2023 julkaistaan nettisivuilla ma 15.8.
    • ​lähetämme viime vuonna voimistelleille alustavan viikko-ohjelman la 13.8. helpottamaan ilmoittautumista
  • Kauden starttitapahtuma järjestetään su 4.9. klo 11:00-14:00 Koulukeskuksessa
    • Ohjelmaa kaikenikäisille
    • Lisätietoa ja tarkempi ohjelma julkaistaan elokuussa
  • Syksyn jumpat alkavat ma 5.9.
    • Tervetuloa kokeilemaan ilmaiseksi kahden viikon ajan
    • Lasten ryhmiin ilmoittauduttava etukäteen
    • Aikuiset voivat ilmoittautua ja maksaa jäsenmaksun joko netissä tai jumpilla (käteisellä)

Voit jo etukäteen tutustua seuran toimintaan ja tarjontaan:

Huom! Viikko-ohjelmaan voi tulla seuraavalle kaudelle muutoksia (uusia ryhmiä ja liikuntamuotoja).

Voimistellen läpi elämän!