Tanssillinen voimistelu 8 lk --> (Linaria)

Tanssillisen voimistelu sarjojen ja tekniikan harjoittelua. Joka tunnilla myös alku- ja loppuverryttely ja/tai liikuntapelejä. Ryhmä opettelee vuoden aikana kaksi ohjelmaa, joilla osallistutaan mm. Gym For Life -tapahtumaan ja seuran näytöksiin.

Tanssillinen voimistelu pohjautuu suomalaiseen naisvoimisteluun, jossa tärkeinä elementteinä ovat keskustalähtöisyys ja virtaavuus. Siinä yhdistyvät liikunnan lisäksi rytmisyys, luovuus, esteettisyys ja ilmaisullisuus. Tanssillinen voimistelu on kokonaisliikuntaa, joka hyödyntää monipuolisesti musiikin eri elementtejä ja koreografista osaamista.

AIKA JA PAIKKA: Katso viikko-ohjelma  Huom. Ryhmä pitää usein myös sunnuntaisin lisäharjoitukset, joista ohjaajat informoivat ryhmää erikseen.

OHJAAJAT: Jenna K. Keränen, Jenna J. Keränen