Voimistellen läpi elämän - vuodesta 1950 lähtien

• Jäsenien ikäjakauma: 1-vuotiaista yli 80-vuotiaisiin
    • Lapsia ja nuoria yli 250, aikuisia ja eläkeläisiä yli 100
    • Naisia ja tyttöjä noin 75% jäsenistä, poikia ja miehiä noin 25%
  • Monipuolisesti voimisteluliikuntaa lapsille, nuorille, aikuisille ja eläkeläisille
    • Toimintaa viikoittain yli 25 ryhmässä syyskuusta toukokuuhun
    • Kaikki tunnit Keminmaan koulujen liikuntasaleissa, lähellä liikkujaa
  • Harrastevoimisteluseura
    • Tarjoamme laadukasta ja edullista, matalan kynnyksen harrastetoimintaa
    • Esiintymiskokemuksia ja elämyksiä tarjotaan kaikille, mm. kaikki lasten ja nuorten ryhmät esiintyvät seuran kevätnäytöksessä
    • Osallistumme Voimisteluliiton esiintymistapahtumiin, kuten Staraan, Lumoon ja voimistelun suurtapahtumaan Gymnaestradaan
  • Toimimme vapaaehtoisvoimin
    • Toimintaa suunnitellaan, toteutetaan ja kehitetään johtokunnan ja ohjaajien kanssa yhteistyössä
    • Suuri osa ohjaajista on nuoria, seuran kasvatteja, joita seura kouluttaa säännöllisesti
  • Suomen Voimisteluliiton tähtiseura 2011

Toiminta-ajatus

Keminmaan Naisvoimistelijat edistää eri ikäisten harrastajien voimistelua ja tarjoaa elämyksiä voimistelun parissa.

Arvot

Voimistelun iloa ja elämyksiä
Onnistumisia yhdessä toimien
Mahdollisuuksia kaikille - laadukkaasti

”Halutuinta voimistelua ja toimintaa yhdessä”

Keminmaan Naisvoimistelijat ry on 22.11.1950 perustettu voimisteluseura. Tuolloin seura aloitti toimintansa Lautiosaaren Naisvoimistelijat ry:n nimellä. Seuran kotikunnan Kemin maalaiskunnan muutettua nimensä Keminmaan kunnaksi vuonna 1979 vaihtoi seurakin nimensä Keminmaan Naisvoimistelijat ry:ksi.

Toimintamme pohjautuu edelleen samoihin, suomalaisen naisvoimisteluliikkeen periaatteisiin, minkä pohjalta toiminta alunperin syntyi 1800-luvun loppupuolella: terveyttä ja liikuntaa harrastepohjalta.

Seuran jäsenmäärä on noin 350, jäsenistön ikäjakauma on 2-vuotiaista yli 80-vuotiaisiin. Järjestämme toimintaa lapsille, nuorille, aikuisille ja eläkeläisille. Seura on Suomen Voimisteluliiton jäsen. Seurassa toimii aktiivisesti naisvoimisteluseurojen perinteisiin kuuluva Uskollisuuden Kilta.

Tervetuloa seuraamme-oppaasta voit lukea tarkemmin seurasta.