ILMOITTAUTUMINEN NETISSÄ

Ohjeet

1. Mene osoitteeseen go.hoika.net ja valitse Keminmaan Naisvoimistelijat

2. Rekisteröidy omilla (=huoltajan) tiedoilla

3. Jos ilmoitat itsesi, siirry kohtaan 4.

Jos ilmoitat lapsesi, toimi näin:

• Mene kohtaan “omat tiedot”
  • valitse “uuden alikäyttäjän rekisteröinti” (yläreunassa oleva henkilönlisäyskuvake)
  • Lisää lapsen tiedot
  • Paina “lisää käyttäjä"
  • Mikäli haluat lisätä monta lasta, toista kohta 3.

4. Mene kohtaan “Ilmoittautuminen

5. Valitse ilmoitettava henkilö ja valitse kaikki ryhmät, joihin haluat ilmoittaa itsesi tai lapsesi

•  Voit ilmoittaa kerralla vain yhden henkilön
  • Jos valitsemasi ryhmä on täynnä, voit ilmoittautua jonotuspaikalle. Jos ryhmästä vapautuu paikka, saat sähköpostiisi tiedon ryhmään siirtymisestä.

6. Jatka vaiheeseen 2, jossa näet erittelyn jäsen- ja ryhmämaksuista.

• Maksettavaksi tulee kyseessä olevan jumppakauden (syksy +kevät) jäsenmaksu sekä lasten ja nuorten ryhmissä ryhmämaksu (5€/ilmoitettu ryhmä/vuosi).
  • Tarkista, että tiedot ovat oikein ja jatka vaiheeseen 3
    Huom! Painamalla tätä nappia, lasku tehdään, etkä pysty enää muuttamaan sitä.

7. Maksa lasku valitsemanasi ajankohtana eräpäivään mennessä

• Lasku lähetetään sinun sähköpostiisi. Voit halutessasi myös tulostaa laskun.
  • Jäsenmaksulasku on maksettava kahden osallistumiskerran jälkeen, mikäli jatkaa harrastusta kokeilukertojen jälkeen.
  • Laskuilla ei ole viivästyskorkoa.

8. Paina “päätä ilmoittautuminen”. Kiitos, olet onnistuneesti ilmoittautunut jumpille. Nähdään saleilla!

ONGELMIA ILMOITTAUTUMISESSA?

Jos et pääse vaiheeseen 8, niin:

•  laita sähköpostia seuran Hoika-vastaavalle Essille (essi.pelimanni@hotmail.com)
    tai
  • laita tekstari seuran puhelimeen 0400 353 603

Autamme teitä ilmoittautumaan haluamaanne ryhmään. Mainitse viestissä sinun/lapsesi nimi sekä ryhmät, joihin haluat ilmoittautua.

Ryhmä täynnä? / Jonotuspaikka

Emme pysty tila- ja ohjaajarajoitteiden vuoksi ottamaan rajatonta määrää voimistelijoita lasten ryhmiin. Viikko-ohjelmassa on ilmoitettu, mikäli ryhmä on täynnä. Vaikka ryhmä olisi täynnä, voit ilmoittautua Hoikassa (sähköisessä jäsentietojärjestelmässä) jonotuspaikalle. Usein muutamia voimistelijoita jättäytyy vuoden mittaan pois. Tällöin otamme ryhmään uusia jäseniä jonotuspaikalta. Hoika lähettää tällöin sinulle sähköpostin, että olet mahtunut ryhmään. Mikäli haluat tarkistaa monennellako jonotuspaikalla olet, näet ne kohdasta "Omat tiedot" --> "Osallistumiset".

Ilmoittautuminen myöhemmin toiseen ryhmään (lapset ja nuoret)

Muistathan, että yhdellä jäsenmaksulla saat osallistua kaikkiin ikäryhmäsi jumppiin! Mikäli päätät osallistua toiseen ryhmään 1. ilmoittautumiskerran jälkeen, voit ilmoittautua uusin ryhmiin samoilla tunnuksilla. Jäsenmaksu maksetaan ensimmäisen ilmoittautumiskerran yhteydessä, joten toisella ilmoittautumiskerralla maksat ainoastaan toisen ryhmän ryhmämaksun (5€).

Haluan ilmoittaa lapseni ryhmään, johon hän on ns. ala- tai yli-ikäinen

Hoikassa on jokaiselle ryhmälle merkitty ikärajat (esim. 1-2 lk eli 2014-2015-syntyneet. Joustamme tarvittaessa ikärajoista, jos esim. kyytihaasteiden vuoksi haluaisi johonkin toiseen ryhmään tai jos ohjaajan kanssa on sovittu, että lapsi siirtyy vanhempien ryhmään. Ole yhteydessä seuran puhelimeen, niin ilmoitamme lapsesi ryhmään. Hoikan ikärajoja ei pysty kuin vain seuran Hoika-vastuuhenkilöt ohittamaan.

Ilmoittautumisen peruminen tai muuttaminen

Mikäli muutat mielesi, käythän perumassa ilmoittautumisesi mahdollisimman pian, jotta mahdollisella jonotuspaikalla oleva lapsi pääsee jumppaamaan. Ilmoittautuminen perutaan “omat tiedot” -osuuden “osallistumiset”-välilehdeltä.

Kokeilukerrat ja jäsenmaksun maksaminen

Lapset ja nuoret: Näihin ryhmiin on ilmoittauduttava etukäteen ennen jumpalle menoa. Tästä huolimatta ensimmäiset kaksi kertaa ovat halutessaan kokeilukertoja. Mikäli lapsi/nuori päättää lopettaa harrastuksen ennen kolmatta kertaa, ei jäsenmaksua tarvitse maksaa. Muistattehan käydä perumassa oman ilmoittautumisen Hoikassa.
Aikuiset: Voit vapaasti käydä kokeilemassa kaikkia aikuisten tunteja kaksi kertaa. Ilmoittautuminen ja jäsenmaksu tehdään joko itse jumpilla tai netissä Jäsentieto-järjestelmässä. Jäsenmaksu tulisi olla maksettuna viimeistään kolmannella jumppakerralla tai Hoikassa tehdyn laskun eräpäivään mennessä.

Laskun peruminen / muuttaminen

Jos päätät lopettaa ryhmässä käymisen ennen kolmatta kertaa, voit perua jäsenmaksulaskusi Hoikassa. Tämä tapahtuu perumalla oman ilmoittautumisen kaikista ryhmistä. Mikäli olet jo ehtinyt maksaa laskun, muttet ole käynyt kolmea kertaa jumpilla tai sinulla on muuta maksamiseen liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä seuran rahastonhoitajaan. Yhteystiedot löydät "yhteystiedot" -välilehdeltä.

Laskun maksaminen eräpäivän jälkeen

Jäsenmaksulaskuun on merkitty eräpäivä, jota toivomme noudatettavan. Vasta kun lasku on maksettu, seura hankkii jäsenelle Jumppaturva-vakutuuksen. Tulemme lähettämään Hoikan kautta maksumuistutuksen eräpäivän päättymisen jälkeen. Laskumuistutuksella ei ole viivästyskorkoa. Voit tarvittaessa sopia rahastonhoitajamme kanssa muunlaisesta maksuaikataulusta. Yhteystiedot löydät välilehdeltä "Yhteystiedot".

Liikunta- ja kuntosetelit sekä Sporttipassi

Voit maksaa myös seuraavilla liikunta- ja kuntoseteleillä:
- Smartum
- TYKY
-  Nets
- Edenred

Voit myös maksaa SPORTTIPASSILLA:
Kun käytössäsi on SporttiPassi voit maksaa henkilökohtaisen kausimaksusi SporttiPassin verkkomaksulla.
1. Kirjaudu sisään omilla tunnuksillasi www.epassi.fi -sivulla
2. Valitse SporttiPassin verkkomaksut
3. Aloita kirjoittamalla valikkoon Keminmaan Naisvoimistelijat ry, kun järjestelmä löytää sen valitse toimipiste ja paina "seuraava"
4. Kirjoita summa euroissa