Jäsenmaksut

Keminmaan Naisvoimistelijoiden jäsenmaksut 2023-2024

Sisältää yhdistyksen jäsenmaksun (20€) ja kausimaksun jumpille (syksy 2023 ja kevät 2024)

Huom. Jos tulet mukaan jumpille 1.1.2024 jälkeen, maksat pienemmän summan (pelkkä kevät).

JÄSENMAKSU 2023-2024Kausi 2023-2024Pelkkä kevät 2024
Aikuiset ja nuoret70 €40 €
Lapset (2008 ja myöhemmin syntyneet)60 €40 €

Poikkeukset jäsenmaksuunKausi 2023-2024Pelkkä kevät 2024
Miehet (vain miesten kuntojumppa)50 €30 €
Tanvo (vain aikuisten tanssillinen voimistelu)40 €20 €
Ikiliike (vain 60+ Ikiliike-jumppa)40 €20 €
Pelkkä jäsenyys (ei jumppia)20 €20 €

Yhdellä jäsenmaksulla saat osallistua kaikkiin ikäryhmäsi jumppiin koko vuoden ajan (syksy+kevät).

• Jäsenmaksun lisäksi kouluikäisten lasten ja nuorten ryhmissä on 5€:n ryhmämaksu.
  • Harrastamisen lisäkuluja voi tulla, mikäli jäsen osallistuu Voimisteluliiton tapahtumiin (Stara, Gym For Life ja Gymnaestrada). Niistä tiedotetaan aina syys- ja kevätkauden alussa ja tapahtumiin osallistuminen on vapaaehtoista.
  • Jäsenmaksulasku tehdään ilmoittautumisen yhteydessä. Ohjeet löydät tästä.

Kaikukorttilainen: voit osallistua ilmaiseksi seuramme jumpille. Lisätietoa näet tästä. Kaikukortilla tuetaan mm. vähävaraisten harrastamista.

Kokeilukerrat - käy kokeilemassa ilmaiseksi

Voit käydä kokeilemassa ilmaiseksi kaikkia seuramme ryhmiä kahden viikon ajan. Ei ole väliä missä vaiheessa vuotta tulet mukaan toimintaan, saat aina kokeilla kaksi viikkoa ilmaiseksi.

Aikuiset

• Voitte vapaasti kokeilla kaikkia aikuisten tunteja kahden viikon ajan.
  • Jäsenmaksu tulee maksaa kolmanteen osallistumisviikkoon mennessä:
    a) jumpalla käteisellä
    b) Hoikan (sähköisen jäsentietojärjestelmän) kautta.

Lapset ja nuoret

• Voitte käydä kokeilemassa kaikkia jumppia ilmaiseksi kaksi kertaa, mutta ryhmiin on ilmoittauduttava etukäteen, jotta varmistatte paikkanne ryhmässä.
  • Jäsenmaksulasku luodaan Hoikassa (sähköisessä jäsentietojärjestelmässä) ilmoittautumisen yhteydessä.
  • Mikäli lopetat jumpan ennen kolmatta osallistumiskertaa, poista ilmoittautumisesi, jotta lasku peruuntuu.

Ryhmämaksut (lapset ja nuoret)

Jäsenmaksujen lisäksi kouluikäisten lasten ja nuorten ryhmissä on ryhmämaksut (5€/lapsi/vuosi/ryhmä).

Esim. Maija osallistuu kolmeen ryhmään (Voimistelu, Dance ja Mixgym). Hän maksaa koko vuodesta 60€ (jäsenmaksu) + 5€ (Voimistelun ryhmämaksu) + 5€ (Dance) + 5€ (Mixgym). Kokonaiskustannuksiksi tulee 75€ koko vuodesta

Liikunta- ja kuntosetelit sekä Sporttipassi

Voit maksaa myös seuraavilla liikunta- ja kuntoseteleillä:
- Smartum
- TYKY
-  Nets
- Edenred

Voit myös maksaa SPORTTIPASSILLA:
Kun käytössäsi on SporttiPassi voit maksaa henkilökohtaisen kausimaksusi SporttiPassin verkkomaksulla.
1. Kirjaudu sisään omilla tunnuksillasi www.epassi.fi -sivulla
2. Valitse SporttiPassin verkkomaksut
3. Aloita kirjoittamalla valikkoon Keminmaan Naisvoimistelijat ry, kun järjestelmä löytää sen valitse toimipiste ja paina "seuraava"
4. Kirjoita summa euroissa