Lasten ja nuorten ryhmäkuvaus su 18.9.2016

8.9.2016

Keminmaan Naisvoimistelijat tekee seinäkalenterin vuodelle 2017.

Lasten ja nuorten ryhmistä otetaan ryhmäkuvat sunnuntaina 18.9. Lisätietoa alla.
Aikuisten ryhmät kuvataan jumppatuntien alussa, viikolla 38 (19.-22.9). Kuvauksessa omat jumppavaatteet päällä.
Seurakuvan (yhteiskuva kaikista seuran jäsenistä) otamme sunnuntaina 25.9 klo 14.00. Kokoontuminen Kallin ylämajalla. Jos omistat seuran vaatteita, laita ne kuvaan. Lasten ja nuorten huoltajat ovat myös tervetulleita seurakuvaan.

LASTEN JA NUORTEN RYHMÄKUVAUS SU 18.9.2016

PAIKKA: Keminmaan koulukeskuksen ympäristö (Rovaniementie 31). Kokoontuminen ryhmittäin koulukeskuksen alakoulun saliin, jossa vaihdetaan päälle kuvausasut ja laitetaan hiukset.

Aika (Su 18.9.2016)           Ryhmä ja vaatetus            _________________________

9.30–10.30                           Stellariana

10.00–11.00                        Lileata

10.30–11.30                        Lumon

11.00–12.00                        Sesia
                                               Seuran vaatteet (valmiina koululla)

11.30–12.30                        Linaria (Tanvo 1-6lk)
                                               Seuran vaatteet (valmiina koululla)
                                               Ota mukaan vaaleat ulkokengät (jos löytyy)

12.00–13.00                       Taifuuni
                                               Pojat: Seuran t-paita ja tumma ala-osa
                                               Tytöt: Seuran huppari
                                               Ottakaa kaikki tummat ulkokengät mukaan (jos löytyy)

13.00–13.30                        Tenavajumppa (3-4v, 5-6v)
                                               Mahdollisimman värikkäät sadevaatteet ja kumpparit

13.00–14.00                        Dance (1-3lk, 4-6lk)
                                               Seuran vaatteet (valmiina koululla)
                                               Ottakaa kaikki tummat ulkokengät mukaan (jos löytyy)

13.30–14.30                        Trombi (MixGym 1-3lk, pojat ja tytöt)
                                               Valkoinen t-paita,musta ala-osa
                                               Ota mukaan mahdollisimman värikkäät tennarit (jos löytyy)

14.00–15.00                        Hurrikaani (MixGym 4-7lk, pojat ja tytöt)
                                               Pojat: Seuran t-paita tai valk.t-paita ja musta alaosa
                                               Tytöt: Värikäs t-paita ja musta alaosa
                                               Ota mukaan mahdollisimman värikkäät tennarit (jos löytyy)

Jokaisella ryhmällä on varattu valmistautumis- ja kuvausaikaa yhteensä 60min. Kuvaukset eivät välttämättä kestä koko tuntia. Voimistelija saa lähteä heti, kun oma kuvaus on tehty ja seuran asu palautettu.

Kouluikäiset tytöt (1lk ja sitä vanhemmat): ottakaa mukaan pampuloita, pinnejä ja lakkaa. Yläkouluikäiset: ottakaa myös omat meikit. Laittakaa päälle mahdollisimman neutraalit, yksiväriset alusvaatteet.

Tenavajumppalaiset: Teille on varattu vain 30min valmistautumis- ja kuvausaikaa. Saapukaa paikalle sadevaatteet valmiiksi päällä, siirrymme heti itse kuvaukseen. Hiukset saa laittaa oman mielen mukaan J

Kalenteri tulee myyntiin lokakuun lopulla. Myyntihinta 10€. Tuotto käytetään seuramme lasten ja nuorten voimistelu- ja tanssitoimintaan.