Kalenterimyynti

4.11.2016

Kalenterit tulevat jakoon jumpilla ma-to 7.-10-11.

Keminmaan Naisvoimistelijoiden historiassaan toinen seinäkalenteri toteutettiin keväällä ja syksyllä 2016. Kalenterin tuotto käytetään seuran, erityisesti lasten ja nuorten, toiminnan tukemiseen. Tuottoja käytetään hieman myös meidän seuran toukokuiseen Hyvä Suomi! – Voimistelun juhlaa -näytöskokonaisuuteen.

Ohjeet

Ryhmien ohjaajat jakavat kalentereita tietyn määrän (tenavat: 1kpl, alakouluikäisten ryhmät: 3kpl, nuorten ryhmät 5kpl, perheet joissa useampi jumppaaja: 5kpl). Kalentereita saa ottaa enemmänkin. Mikäli kalenterit loppuvat kesken, pyydä ohjaajaltasi lisää seuraavalla jumppakerralla. Mikäli tarvitset lisää kalentereita syksyn jumppien päätyttyä, ole yhteydessä Kaija Laariin.

Palauta rahat ja myymättä jääneet kalenterit ohjaajallesi viimeistään joulukuun viimeiselle jumpalle (ma–to 28.12–2.12). Yritä myydä kalenterit mahdollisimman pian marraskuun aikana.

Rahojen palautus

Voit palauttaa ne joko

1. käteisenä jumpalle (ohjaajalle)
  2. tilittämällä seuran tilille (maksuohjeet myös kalenterin takakannessa):
    Hinta: 10€/kpl
    Saaja: Keminmaan Naisvoimistelijat
    Seuran tilinumero: FI61 5131 2740 0109 77 (OKOYFIHH)
    Viite: 3010

HUOM! Mikäli et saa myytyä kalentereita, palautathan ne viimeisellä jumppaviikolla ohjaajalle, jotta saamme ne myyntiin :) Muistathan, että kalenterituotot käytetään kokonaisuudessaan seuran toimintaan eli myös sinun jumppaamiseen :)

Onnea myyntiin ja mukavaa loppusyksyä!

Lisätietoa kalenterista                  Tarvitsetko lisää kalentereita?

Eeva Laari                                          Kaija Laari

0400 353 603; 045 636 2739         050 575 1005