Puheenjohtajan tervehdys kauden alkuun

9.8.2017

PUHEENJOHTAJAN TERVEHDYS         9.8.2017

Keminmaan Naisvoimistelijat on taas valmiina aloittamaan uuden voimistelukauden 2017–2018. Tarjoamme tuttuun tapaan laadukasta voimisteluliikuntaa lapsille, nuorille ja aikuisille. Pyrimme tarjoamaan kaikille keminmaalaisille liikkumismahdollisuuksia lähellä ja edullisin hinnoin. Ylpeänä esittelemme uuden viikko-ohjelman ja toivomme sen tyydyttävän uskollisia jäseniämme ja houkuttelevan myös uusia jumppareita mukaan toimintaamme.

Keräsimme viime keväänä kaikilta seuran jäseniltä palautetta. Tämän vuoden toiminnassa olemmekin pyrkineet huomioimaan palautteen annin sekä muutenkin kehittämään seuran toimintaa. Uusi viikko-ohjelma tarjoaakin yhä enemmän voimisteluliikuntaa. Onnistuimme muun muassa lisäämään lasten ryhmien määrää ja jakamaan ryhmiä pienempiin ikäluokkiin. Näin pystymme paremmin huomioimaan eri ikäisten lasten tarpeet.

Lapsille ja nuorille on tarjolla voimisteluliikuntaa monipuolisesti. Tenavajumppiin voivat osallistua alle kouluikäiset. Tenavajumpilla kehitetään lasten liikunnallisia ja tärkeitä sosiaalisia taitoja leikkimäisen liikunnan avulla. Kouluikäisille lapsille on tarjolla perusvoimistelua, tanssia, tanssillista voimistelua ja telinevoimistelun alkeita. Tarkemmat kuvaukset lasten tuntien sisällöistä löytyvät "lasten ryhmät"-välilehdeltä. Nuorien ryhmät jatkavat tutuilla paikoilla.

Aikuiset naiset voivat samalla edullisella jäsenmaksulla käydä kaikilla seuran jumpilla.  Omien mieltymysten ja kunnon mukaan voi valita itselleen sopivan tai käydä vaikka kaikilla. Seurauskolliset miehet jatkavat tuttuun tapaan tiistaisin. Ikiliike-jumppa jatkuu jälleen, tarjoten ikääntyville liikkujille suunnattua liikuntaa.

Viime vuonna siirryimme Voimisteluliiton sähköiseen ilmoittautumis- ja maksujärjestelmä Jäsentietoon. Tätä kautta tehdään ilmoittautuminen ryhmiin ja luodaan jäsenmaksulasku. Aikuisilla on edelleen mahdollista maksaa jäsenmaksu paikan päällä jumpilla, mutta lasten ja nuorten ryhmien on tehtävä se Jäsentieto-järjestelmän kautta.

Liikunnan ohella seuramme tarjoaa elämyksiä ja esiintymismahdollisuuksia, sillä osallistumme ahkerasti erilaisiin lasten ja nuorten tapahtumiin ympäri Suomea. Tuleva voimisteluvuosi pitää sisällään useita tapahtumia. Järjestämme joulukuussa lapsille suunnatun jouluretken Kallin upeissa maisemissa. Lasten ja nuorten ryhmät osallistuvat vuoden aikana Voimisteluliiton Stara- ja Lumo-tapahtumiin, saaden arvokasta esiintymiskokemusta ja tietysti uusia elämyksiä. Toimintatäyteinen vuosi päättyy perinteikkäästi seuran kevätnäytökseen toukokuussa 2018. Koko voimisteluvuosi huipentuu Turussa kesäkuussa 2018, kun seuramme matkaa voimistelun suurtapahtumaan, Suomi Gymnaestradaan. Luvassa on siis jälleen voimistelun täyteinen toimintavuosi.

Tervetuloa mukaan toimintaamme.

Hyvässä seurassa on ilo liikkua!

Voimisteluterveisin,

Eeva Laari