Suomi Gymnaestrada -infotilaisuus JA Hyvä Suomi! -juhlanäytösvideon näytäntö su 8.10

4.10.2017

Hei seuraväki!

Keminmaan Nv järjestää sunnuntaina 8.10 kaksi tilaisuutta koko seuraväelle:
- Hyvä Suomi -juhlanäytöksen videotaltioinnin katselutilaisuus klo 17.30-18.30
- Suomi Gymnaestrada -suurtapahtuman infotilaisuus klo 18.30-19.00

Alla lisätietoa tilaisuuksista

HYVÄ SUOMI! -JUHLANÄYTÖKSEN VIDEOINTI

Sunnuntaina 8.10. klo 17.30-18.30 Keminmaan koulukeskus, yläkoulun sali.

Toukokuussa 2017 järjestimme Suomi 100 -teemalla upean näytöksen. Haluamme joukolla muistella tapahtumaa, joten järjestämme yhteisen näytännön videotaltioinnista.

Tervetuloa yhdessä fiilistelemään ja muistelemaan näytöstä. Jaamme myös tilaisuudessa ilmaiseksi kaikille halukkaille linkit näytösvideoon ja -kuviin.

SUOMI GYMNAESTRADA -INFOTILAISUUS

Sunnuntaina 8.10 klo 18.30-19.00 Keminmaan koulukeskus, yläkoulun sali.

Seuraava voimistelun suurtapahtuma järjestetään Turussa kesällä 2018.
Keminmaan Nv osallistuu tapahtumaan isolla joukolla. Myös sinulla ja/tai lapsellasi on mahdollisuus osallistua tapahtumaan joko esiintyjänä, turistina tai huoltajana.

Järjestämme tapahtumasta infotilaisuuden Hyvä Suomi! -näytännön yhteydessä. Tilaisuudessa kerrotaan tarkemmin tapahtuman sisällöstä, osallistumismahdollisuuksista, kenttäohjelmista, ilmoittautumisesta ja kustannuksista.

Sitova ilmoittautuminen Suomi Gymnaestradaan on viimeistään marraskuussa 2017 (esiintyjät) tai viimeistään tammikuussa 2018 (turistit ja huoltajat).

Lisätietoa tapahtumasta seuran nettisivuilta

Tapahtuman omat nettisivut: http://gymnaestrada.fi/

Nähdään sunnuntaina 8.10 :)

Voimisteluterveisin,