Seuran nettisivut uudistuivat

1.11.2017

Seuran nettisivut uudistettiin lokakuun lopulla. Edellinen nettisivu-uudistus toteutettiin vuonna 2010. Uusi ilme kuvastaa aiempaa paremmin seuramme monipuolista toimintaa.

Uudistuksella pyrittiin myös selkeyttämään sivuston rakennetta ja käytettävyyttä. Vanhassa versiossa vasemmassa reunassa sijainnut sivuvalikon sisällön löytyy nykyään sivuston yläreunassa olevasta vaakavalikosta. Näiden pääsivujen alasivut tulevat näkyviin vasempaan reunaan, kun painat valikossa lukevaa otsikkoa. Esimerkiksi "Seura"-painikkeen alta löytyy Tervetuloa seuraamme -opas, ilmoittautumisohjeet ja jäsenmaksut.

Etusivulle sijoitimme myös pikakuvakkeet niille asioille, joita sivuilla vierailija useimmiten etsii: viikko-ohjelma, jäsenmaksut ja ilmoittautuminen. Kuvaa painamalla siirryt kyseiselle sivulle. Etusivulta löytyy myös kuvalinkkejä ajankohtaisille sivustoille, kuten Suomi Gymnaestradan ja Voimisteluliiton sivuille.

Etusivun alareunassa näkyy seuran some-liitännät meidän Facebook- ja Instagram-sivuille.

Toivomme jäsenistöltä palautetta sivujen toimivuudesta. Joten ota rohkeasti yhteyttä :) Yhteystiedot löydät sivuston yläpuolella olevasta "yhteystiedot"-painikkeen takaa.