Viikko aikaa ilmoittautua esiintymään Suomi Gymnaestradaan!

12.11.2017

Lähde mukaan suurtapahtumaan

Voimistelun Suomi Gymnaestrada - kesällä 2018

Keminmaan Naisvoimistelijat on vuosikymmeniä osallistunut suomalaisiin ja kansainvälisiin voimistelun suurtapahtumiin. Suurtapahtumat tarjoavat elämyksiä ja esiintymiskokemuksia kaikille iästä ja taitotasosta riippumatta. Seuramme on aina sankoin joukoin esiintynyt suurtapahtumien kenttäohjelmissa.

Kesällä 2018 järjestetään jälleen suomalainen suurtapahtuma. Voimistelun Suomi Gymnaestrada järjestetään Turussa 7.–10.6.2018. Tähän tapahtumaan odotetaan 10 000 osallistujaa. Neljän tapahtumapäivän aikana voimistelusta päästään nauttimaan muun muassa näytöksissä, kenttäohjelmissa, iltaohjelmissa ja sekä erilaisissa kokeilupisteissä. Voimistelijoille suurtapahtumat ovat odotettuja tilaisuuksia esiintyä ja kerätä uusia kokemuksia. Voimistelun Suomi Gymnaestrada toteutetaan kolme vuotta aiemmin Helsingissä järjestetyn kansainvälisen Gymnaestradan hengessä.

ESIINTYMÄÄN? ILMOITTAUDU SU 19.11.2017 MENNESSÄ!

Kaikilla halukkailla on mahdollisuus osallistua ensi kesänä Turussa järjestettävään voimistelun suurtapahtumaan Suomi Gymnaestradaan. Seurastamme osallistuu ihmisiä seuraaville ikäryhmille tarkoitettuihin ohjelmiin:
   - Perheliikunta (aikuinen ja n. 2-6v lapsi)
   - Lapset (n. 7-12v)
   - Nuoret (n. 12-30v)
   - Aikuiset ja ikääntyneet

Jokaiselle taitotasolle ja ikäryhmälle löytyy sopiva ohjelma. Voimistelukokemus ei ole täten välttämätön :)

Mikäli haluat esiintyä kyseisessä tapahtumassa, on sinun ilmoittauduttava tapahtumaan Jäsentiedossa su 19.11.2017 mennessä, jotta osaamme tilata sinulle esiintymisasut. Ilmoittautumisen voi perua su 21.1.2018 mennessä ilman kuluja.

Lisätietoa tapahtumasta löydät TÄSTÄ.

Miten ilmoittautua tapahtumaan? Ohjeet ilmoittautumiseen löydätTÄSTÄ.