Joulupolku-tapahtuma pe 1.12. Kallilla

26.11.2017

Keminmaan Nv:n nuorten ryhmät ja johtokunta järjestävät Kallin maisemissa joulupolun kaikille seuran jäsenille. Myös muut perheenjäsenet ja läheiset ovat tervetulleita tapahtumaan.

Aika              Perjantaina 1.12.2017 klo 17.30 alkaen

Paikka          Kallin maastot
                       Kokoontuminen Kallin alamajalle
                       (Kallin hiihtostadion, laskettelukeskuksen vieressä)

Voimistelijatonttujen opastamina seuraväki kiertää pienissä ryhmissä Kallille rakentamamme joulupolun, jonka varrella kohdataan kaikennäköisiä jouluhahmoja. Reitin pituus on noin 1,5km ja se on valaistu ulkotulilla. Reitti sisältää portaita, latupohjaa ja metsäpolkua. Osittain reitti kulkee mäkisessä maastossa. Reitti päättyy Kallinpeikkojen kodille. Mikäli reitti tuntuu liian pitkältä, on mahdollista oikaista polulta peikkomajalle, jolloin reitin pituus on noin 600m.

Tapahtuma järjestetään säästä riippumatta, joten muistathan pukeutua sään mukaisesti. Huomioithan myös sen, että reitti saattaa olla liukas.

Jotta vältämme turhan odottelun alamajalla, olemme tehneet tähän viitteellisen aikataulun, jolloin toivomme tiettyjen ryhmien voimistelijoiden saapuvan Kallin alamajalle (hiihtostadion). Monessa perheessä on voimistelijoita useista ryhmistä. Voitte tällöin valita itselle parhaiten sopivan saapumisajan. Myös seuramme aikuisjäsenet voivat saapua haluamanansa ajankohtana.

Saapumisaikaväli      Ryhmät

Klo 17.30–18.00          Alle kouluikäiset (tenavajumpat ja tenavabaletti), Freesia ja Linaria

Klo 18.00–18.30          Dance 1-2lk, Dance 3-4lk, Voimistelu 1-2lk, Voimistelu 3-4lk

Klo 18.30–19.00          Trombi tytöt ja pojat, Hurrikaani tytöt ja pojat, Tornado pojat

Tule kokemaan tunnelmallinen joulupolku Kallin upeissa maisemissa!