Jumpat jatkuu, tervetuloa myös uudet jäsenet!

9.1.2018

Keminmaan Naisvoimistelijoiden jumpat jatkuivat ma 8.1.2018.

Tervetuloa uudet jäsenet!

Seura tarjoaa monipuolisesti voimisteluliikuntaa alle kouluikäisille, lapsille, nuorille, aikuisille ja ikääntyneille. Uudet jäsenet ovat tervetulleita.

Aikuisille tarjolla mm. kehonhuoltoa sekä tanssillista ja tehokasta kuntojumppaa. Voit vapaasti ja ilmaiseksi kokeilla kaksi viikkoa kaikkia aikuisten tunteja.
Lisätietoa aikuisten tunneista: https://keminmaannaisvoimistelijat.sporttisaitti.com/aikuisten-tunnit/

Lasten ja nuorten ryhmiin on ilmoittauduttava etukäteen. Kouluikäisten lasten ja nuorten voimistelu- ja tanssiryhmissä on osassa vielä tilaa, tervetuloa kokeilemaan :)
Onko lasten ja nuorten ryhmissä tilaa?: Viikko-ohjelmaan on merkitty, mikäli ryhmä on täynnä.

Kevätkauden jumpat ja poikkeukset:

Kevään 2018 jumpat: 8.1 - 6.5.2018
Jumppia ei ole seuraavina ajankohtina: hiihtolomaviikolla 5.3-11.3, pääsiäisenä 30.3-2.4, vappuna 30.4-1.5 ei ole jumppia

Tervetuloa mukaan!

Hyvässä seurassa on ilo liikkua :)