Keminmaan Nv:n ja Keminsuun Nuorisoseuran yhteistyön tuotos: ON ISIS -näytelmä to 19.4 klo 19.00 Kemin kaupunginteatterilla

6.4.2018

Keminmaan Nv, Keminsuun Nuorisoseura ja Keminmaan keskuskoulun ja lukion oppilaat ovat tehneet kevään aikana yhteisen projektin. Tuotoksena on ON ISIS -näytelmän esitys Kemin Kaupunginteatterilla torstaina 19.4.2018.

Näytelmässä esiintyy Keminmaan keskuskoulun oppilaista, joista osa on seuramme voimistelijoita. Näytelmän ohjaajana ja vastuuhenkilönä toimii Keminsuun Nuorisoseuran  Hanna Littow, apurinaan Keminmaan Nv:n Kaija Laari.

Näytelmä esitetään Kemin Kaupunginteatterin Nuorisoteatterifestivaalissa. Lisätietoja tapahtumasta näet tästä.
Festivaali on osa kansallista Nuori Näyttämö -projektia.

ON ISIS -ESITYS

To 19.4. klo 19:00, Kemin kaupunginteatteri
Näytelmä: Veikko Nuutinen: ON ISIS
Esittäjä: Teatteri Koomaa, Keminmaa

Liput: 5€

Veikko Nuutisen teksti On isis kysyy, millaista on tulla isäksi. Onko se ihana vallankumous vai synkkä elinkautistuomio? Miten isyyteen voi valmistautua? Onko siihen olemassa käyttöohjetta, ja voiko itsestään koota isän yhtä helposti kuin Ikean lastensängyn. Tulevan isän kasvukipuja esittää teatteri Koomaa Keminmaasta.

LIPUNMYYNTI: