Seuratiedote jäsenille: Jumppavuoden 2020 jumpat, tapahtumat ja lisenssit

11.11.2019

Hei kaikki seuran jäsenet!

Tässä viestissä on kaikkea ajankohtaista tietoa vuoden 2020 toiminnasta. Luethan viestin huolella (erit. alakouluikäisten lasten huoltajat: kohta Stara-lisenssi).

JOULUTAUKO JA KEVÄÄN JUMPAT

Jumpat jäävät joulutauolle su 1.12.2019 Jumpat jatkuvat joululoman ja loppiaisen jälkeen ti 7.1.2020 viikko-ohjelman mukaisesti.

Uudet jumpparit ovat tervetulleita toimintaan, niin lasten kuin aikuisten ryhmiin. Osa lasten ryhmistä on täynnä; näet ajantasalla olevan tilanteen seuran viikko-ohjelmasta.

TAPAHTUMAT VUONNA 2020

Seuramme voimistelijat esiintyvät vuonna 2020 seuraavissa tapahtumissa:

Lumo-tapahtuma su 16.2.2020, Seinäjoki
(nuorten ryhmät Linaria, Freesia, Lumon, Sesia, Taifuuni)

Stara-tapahtuma la 25.4.2020, Keminmaa
(kaikki alakouluikäisten eli 1-6lk lasten ryhmät)

Kevätnäytös su 26.4.2020, Keminmaa
(tenavajumpparyhmät, kaikki nuorten ryhmät ja aikuisten esiintyvät ryhmät)
Eli tässä näytöksessä esiintyvät kaikki ne ryhmät, jotka EIVÄT osallistu Staraan.

Keminmaan Nv:n 70v-juhlanäytös marraskuussa 2020, Keminmaa
(näytösohjelma tarkentuu loppukeväällä, kaikille seuran jäsenille tarjotaan mahdollisuus esiintyä vähintään yhdessä ohjelmassa)

ALAKOULUIKÄISTEN (1-6lk) RYHMIEN STARA-TAPAHTUMA LA 25.4.2020

Seuramme lasten ryhmät ovat vuosittain osallistuneet Voimisteluliiton Pohjois-Suomen Stara-tapahtumaan. Tapahtuma on alakouluikäisille suunnattu hyvänmielen tapahtuma, jossa lapset saavat esiintymiskokemuksen ja ryhmä saa kirjallisen palautteen esiintymisestä. Jokainen esiintyjä palkitaan Stara-mitalilla.

Keminmaan Nv järjestää Pohjois-Suomen Stara-tapahtuman la 25.4.2019 Keminmaan koulukeskuksessa.

KAIKKI seuramme alakouluikäisten (1-6lk) lasten ryhmät esiintyvät kyseisessä tapahtumassa. Tapahtumaan osallistuminen edellyttää Voimisteluliiton Stara-lisenssiä (10,50€). Lisätietoa lisenssistä alla.

Seura tukee ryhmien osallistumista mm. maksamalla ryhmien osallistumismaksut. Informoimme tapahtumasta lisää keväällä.

NUORTEN LUMO-TAPAHTUMA SU 16.2.2020

Seuramme nuorten ryhmät ovat perinteisesti osallistuneet Voimisteluliiton alueelliseen Lumo-tapahtumaan. Kevään 2020 tapahtuma järjestetään Seinäjoella su 16.2.2020. Matkasta tulee lisäkuluja (matkat yhteisbussilla, ruokailu, lisenssi). Tapahtumaan osallistuminen edellyttää Voimisteluliiton harrastelisenssiä (30€).

Seura tukee reissua mm. maksamalla ryhmien osallistumismaksut. Informoimme tapahtumasta lisää lähempänä ajankohtaa, kun tapahtuma-aikataulut ovat varmistuneet.

STARA-LISENSSIN ja HARRASTELISENSSIN HANKKIMINEN JOULUKUUSSA

Seura hankkii nyt joulukuun aikana kaikille alakouluikäisten (1-6lk) ryhmien lapsille Stara-lisenssin ja Lumo-tapahtumaan osallistuville nuorille harrastelisenssin. Yleensä olemme hankkineet lisenssit vasta lähempänä tapahtumaa, mutta hankimmalla lisenssin jo joulukuussa, saa lapsi/nuori kaikki Voimisteluliiton Voimistelu-lehden numerot (4 kpl) vuonna 2020.

HUOM! Voimme hankkia lisenssin ainoastaan niille lapsille/nuorille, joiden Jäsentieto-tietoihin on tallennettu henkilötunnus. Mikäli epäilet, ettet ole sitä tietoa ilmoittautumisen yhteydessä lisännyt lapsesi tietoihin, käy lisäämässä se itsenäisyyspäivään mennessä (6.12).   Jos henkilötietoa ei ole tuohon mennessä lisätty, hankimme Stara-lisenssin vasta maaliskuussa 2020. Mikäli lapsesi on aiemmin osallistunut Stara- tai Lumo -tapahtumiin, on henkilötunnus varmuudella jo lapsesi tiedoissa.

Henkilötunnuksen lisääminen Jäsentieto-palvelussa:

1. kirjaudu sisään Jäsentietoon samoilla tunnuksilla, millä olet ilmoittanut lapsesi jumppaan (go.hoika.net)

2. mene kohtaan "omat tiedot"

3. valitse ylävalikosta lapsesi --> lapsen tiedot tulevat näkyville

4. lisää kohtaan "henkilötunnus" lapsesi henkilötunnus

5. PAINA "TALLENNA"

Lisenssin laskutamme seuraavanlaisesti:

Stara-lisenssi 10,50€
- Stara-tapahtuman jälkeen huhti-toukokuussa
- kaikilta tapahtumassa esiintyneiltä
- lasku tulee huoltajan sähköpostiin

Harrastelisenssi 30€
- Lumo-tapahtuman jälkeen helmikuussa 2020
- kaikilta tapahtumaan osallistuneilta
- lasku tulee nuoren/huoltajan sähköpostiin.

KEMINMAAN NAISVOIMISTELIJAT 70 VUOTTA

Seuramme täyttää 70 vuotta syksyllä 2020. Juhlavuosi tulee sisältämään erilaisia, pieniä ja suuria juhlahetkiä. Näistä kaikista tiedotamme tarkemmin itse juhlavuonna, mutta tässä jo tiedoksi näyttävimmät hetket.

Seuran historiikki

Tulemme vuonna 2020 julkaisemaan seurahistoriikin. Siihen toivomme myös seuran jäsenten toimittavan materiaalia. Tulemme lähestymään seuraväkeä vuoden mittaan, koska toiveena on, että jaatte kanssamme muistoja jumppavuosistanne. Niitä voimme liittää osaksi historiikkikirjaa sekä mahdollisesti julkaista mm. seuran sosiaalisen median tileillä.

Mikäli sinulta löytyy kuvia vuosien varrelta, voit toimittaa ne seuralle joko
- sähköpostilla (keminmaannaisvoimistelijat.gmail.com)
- tai tuoda ne seuran johtokuntalaisille skannattavaksi.

Seuran juhlaviikonloppu ja juhlanäytös

Tulemme järjestämään marraskuussa 2020 näyttävän juhlaviikonlopun. Juhlanäytös tulee sisältämään kattavasti erilaisia voimistelu- ja tanssiesityksiä, esiintyjien ikäskaalan ollessa alle kouluikäisistä ikääntyneisiin.

Kaikilla seuramme jäsenillä on halutessaan mahdollisuus esiintyä vähintään yhdessä esityksessä. Tulemme loppukevään ja alkusyksyn aikana tiedottamaan tarkemmin esiintymismahdollisuuksista.

Tunnelmallista joulunodotusta!

Toivoo,