Irma Rautiolle Elämänura Uno -palkinto

12.1.2020

"Voimistellen läpi koko elämän"

Seuramme kunniapuheenjohtajalle Irma Rautiolle myönnettiin tammikuun Lapin Urheilugaalassa Elämänura Uno -palkinto tunnustuksena hänen merkittävästä ja pitkäjänteisestä työstä voimistelun ja länsi-pohjalaisen liikunnan eteen.

Irma on toiminut liikunnan parissa melkein koko elämänsä, ja hänelle on kertynyt lukuisia luottamustehtäviä alueemme erinäisissä liikunta-alan luottamusryhmissä. Irma on ollut yli 60 vuotta yksi Keminmaan Naisvoimistelijoiden kantavia tekijöitä, toimien vuosien varrella pitkään mm. seuramme puheenjohtajana ja ohjaajana.

Irman palkinto sai näyttävästi näkyvyyttä myös paikallisessa mediassa. Lue Lounais-Lapin juttu TÄSTÄ.

Irmassa jos kenessä näkyy juhlavuotemme teema "Voimistellen läpi elämän". Onnea Irma ja kiitos kaikesta työstäsi keminmaalaisen liikunnan ja naisvoimistelun parissa.