Seuran koronaohjeistuksiin päivityksiä

1.11.2020

Hei seuran jäsenet!

Olemme seuranneet koronatilannetta ja myös saaneet uusia ohjeita eri tahoilta. Niiden pohjalta olemme tehneet muutaman lisäyksen seuran koronaohjeistuksiin:

AIKUISET JUMPPARIT
-
Jos turvavälien pitäminen on mahdotonta koulun sisätiloissa, suosittelemme pitämään maskia jumpalle saapuessa ja sieltä poistuessa. Jumpan aikana ei tarvitse käyttää maskia.
- Oma jumppamatto mukaan jumpille, emme tällä hetkellä käytä yhteisiä välineitä
- Muistetaan pitää turvavälit niin pukkareissa kuin liikuntasaleissa

LASTEN HUOLTAJAT
- Alueemme koronatapausten vuoksi suosittelemme että joko
a) saatatte lapsenne vain koulun pihalle saakka tai
b) käytätte koulun sisätiloissa maskia, kun saatatte ja noudatte pientä lastanne jumpasta
- Mikäli mahdollista, huoltajat välttävät oleskelua koulun sisätiloissa

KERTAUS AIEMMISTA OHJEISTA

Aiemmin annetut ohjeistukset ovat edelleen voimassa, ja ne voit lukea seuran nettisivuilta: https://keminmaannaisvoimistelijat.sporttisaitti.com/tervetuloa-seuraamme/koronaohjeistus/

Mikäli tilanne muuttuu tai saamme uusia ohjeistuksia, tiedotamme jäseniä mahd.pian eri tiedotuskanavien kautta (nettisivut, Facebook ja Jäsentiedon kautta lähetettävät sähköpostit).

Voimisteluterveisin,

Keminmaan Nv