Koko perheen Joulupolku-tapahtuma Kallilla la 11.12.2021

30.11.2021

Seuran perinteinen Joulupolku-tapahtuma järjestetään jälleen tänä syksynä!

Keminmaan Naisvoimistelijoiden nuorten ryhmät, ohjaajat ja johtokunta järjestävät Kallin maisemissa joulupolun kaikille seuran jäsenille. Myös muut perheenjäsenet ja läheiset ovat tervetulleita tapahtumaan. Tällä kertaa tapahtuma järjestetään yhteistyössä Keminmaan kunnan vapaa-aikapalveluiden kanssa, joten tapahtumaa markkinoidaan myös kunnan toimesta kuntalaisille ja tapahtuma on kaikille avoin.

Aika              Lauantaina 11.12.2017 klo 16.00 alkaen

Paikka          Kallin maastot Keminmaassa
                      Kokoontuminen Kallin alamajalle
                      (Kallin hiihtostadion, laskettelukeskuksen vieressä)

Voimistelijatonttujen opastamina seuraväki kiertää pienissä ryhmissä Kallille rakentamamme joulupolun, jonka varrella kohdataan kaikennäköisiä jouluhahmoja. Reitin pituus on noin 1,5km ja se on valaistu ulkotulilla. Reitti sisältää portaita, latupohjaa ja metsäpolkua. Osittain reitti kulkee mäkisessä maastossa. Reitti päättyy Kallinpeikkojen kodalle. Mikäli reitti tuntuu liian pitkältä, on mahdollista oikaista polulta peikkomajalle, jolloin reitin pituus on noin 600m.

Tapahtuma järjestetään säästä riippumatta, joten muistathan pukeutua sään mukaisesti. Huomioithan myös sen, että reitti saattaa olla liukas.

Jotta vältämme turhan odottelun alamajalla, olemme tehneet tähän viitteellisen aikataulun, jolloin toivomme tiettyjen ryhmien voimistelijoiden saapuvan Kallin alamajalle (hiihtostadion). Monessa perheessä on voimistelijoita useista ryhmistä tai yksi voimistelija käy useammalla jumpalla à voitte tällöin valita itselle parhaiten sopivan saapumisajan.

Huomioithan, että aikataulusta huolimatta, saatat joutua odottelemaan vuoroasi alamajalla. Järjestämme pihalla leikkejä odottelun ajaksi. Lisäksi tarvittaessa voitte odotella hiihtostadionin sisätiloissa.

Saapumisaikaväli      Ryhmät

Klo 16.00–16.30            Voimistelu 4-6 lk, Tanssillinen voimistelu 3-4 lk

Klo 16.30–17.00            NinjaGym 3-4 lk, Trombi tytöt 5-6 lk, Miesten kuntovoimistelu

Klo 17.00–17.30            Tenavajumppa 3-4v., Dance 4 Fun 3-5 lk, Ikiliike

Klo 17.30–18.00          Tenavajumppa 5-6v., Tornado pojat 4-5 lk, Tanssitreeni

Klo 18.00–18.30          Dance 4 Fun 1-2lk, Voimistelu 1-2lk, Kehonhuolto

Klo 18.30                    NinjaGym 1-2 lk, Trombi pojat 2-3 lk, Tehotreeni

Tule kokemaan tunnelmallinen joulupolku Kallin upeissa maisemissa!