Ilmoittautuminen Gymnaestradaan päättyy su 16.1.2022. Älä jätä vuoden parasta tapahtumaa väliin!

13.1.2022

Voimistelun suurtapahtuma Gymnaestrada Tampere 2022

Seuraava Gymnaestrada-tapahtuma järjestetään Tampereella to-su 9.-12.6.2022

Neljän tapahtumapäivän aikana voimistelusta päästään nauttimaan muun muassa näytöksissä, kenttäohjelmissa, iltaohjelmissa ja sekä erilaisissa kokeilupisteissä. Voimistelijoille suurtapahtumat ovat odotettuja tilaisuuksia esiintyä ja kerätä uusia kokemuksia.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtumaan viimeistään su 16.1.2022 Hoikan (seuran sähköisen jäsentietojärjestelmän) kautta. Lisätietoa näet tästä.

Lisätietoa tapahtumasta:
- Osallistumismahdollisuudet
- Tapahtuman kustannukset
- Ilmoittautumisohjeet
- Kenttäohjelmat / esiintymismahdollisuudet

Mietityttääkö koronatilanne?

Tapahtumassa on huomioitu kattavasti koronaturvallisuus. Mikäli tapahtuma joudutaan perumaan (mikä ei vaikuta todennäköiseltä), palauttaa Voimisteluliitto osanottajamaksut:
"Tapahtuman peruuntuessa palautamme passi-, ruokailu-, koulumajoitusmaksut kokonaisuudessaan."

Lue lisää maksu- ja peruutusehdoista tästä.