Koko perheen Joulupolku-tapahtuma Kallilla la 10.12.2022

21.11.2022

JOULUPOLKU-TAPAHTUMA KALLILLA LA 10.12.2022

Keminmaan Naisvoimistelijoiden nuorten ryhmät, ohjaajat ja johtokunta järjestävät Kallin maisemissa joulupolun kaikille seuran jäsenille. Myös muut perheenjäsenet ja läheiset sekä tapahtumasta kiinnostuneet ovat tervetulleita tapahtumaan.

Aika              Lauantaina 10.12. klo 16.00 alkaen (kts. alta ryhmien tarkempi aikataulu)

Paikka          Kallin maastot Keminmaassa
                      Kokoontuminen Kallin hiihtostadionille (laskettelukeskuksen vieressä)

Voimistelijatonttujen opastamina seuraväki kiertää pienissä ryhmissä Kallille rakentamamme joulupolun, jonka varrella kohdataan kaikennäköisiä jouluhahmoja. Reitin pituus on noin 1,5 kilometriä, ja se on valaistu ulkotulilla. Reitti sisältää portaita, latupohjaa ja metsäpolkua. Osittain reitti kulkee mäkisessä maastossa. Reitti päättyy Kallinpeikkojen kodalle. Mikäli reitti tuntuu liian pitkältä, on mahdollista oikaista polulta peikkomajalle, jolloin reitin pituus on noin 600 metriä. Reitillä ei ole mahdollista kulkea lastenvaunujen kanssa, mutta pienimmät voi halutessaan ottaa oman pulkan kyytiin.

Tapahtuma järjestetään säästä riippumatta, joten muistathan pukeutua sään mukaisesti. Huomioithan myös sen, että reitti saattaa olla liukas.

Otathan tarvittaessa mukaan evästä perheen pienimmille. Tapahtumassa ei ole viime vuoden tapaan makkaranpaistoa lähtöpisteellä.

Ryhmien saapumisaikataulu

Jotta vältämme turhan odottelun alamajalla, olemme tehneet tähän viitteellisen aikataulun, jolloin toivomme tiettyjen ryhmien voimistelijoiden saapuvan Kallin hiihtostadionille. Monessa perheessä on voimistelijoita useista ryhmistä tai yksi voimistelija käy useammalla jumpalla --> voitte tällöin valita itselle parhaiten sopivan saapumisajan.

Huomioithan, että aikataulusta huolimatta, saatat joutua odottelemaan vuoroasi alamajalla. Järjestämme pihalla leikkejä odottelun ajaksi.

Saapumisaikaväli      Ryhmät

Klo 16.00–16.30           Voimistelu 4–6 lk, Tanssillinen voimistelu 2–4 lk, Perheliikunta

Klo 16.30–17.00           Ninjagym-pojat 1–3 lk (Kirkonmäki), Trombi-tytöt 4–6 lk,
                                      Miesten kuntovoimistelu, Tenavatemppuilu 4–6 v.

Klo 17.00–17.30           Tenavajumppa 3–4v., Dance 4 Fun 4–6 lk (TikTok), Ikiliike,
                                      Dance 4 Fun 2–3 lk

Klo 17.30–18.00          Tenavajumppa 5–6v., Tornado-pojat 4–5 lk, Tanssitreeni

Klo 17.45–18.00           Ninjagym 1–3 lk (Pölhö), Tehotreeni

Klo 18.00                       Dance 4 Fun Eskari–1 lk, Voimistelu 1–2 lk, Kehonhuolto,
                                       Voimistelu 3–4 lk

Tapahtuman järjestäjät:
KemNv:n johtokunta, ohjaajat ja nuoret. Mukana menossa myös Karva-Kaverit

Tule kokemaan tunnelmallinen joulupolku Kallin upeissa maisemissa!