Kevään infokirje lasten ja nuorten ryhmille

5.2.2023

Hei seuran lapset ja nuoret sekä vanhemmat!

Seuran kevätkausi aloitettiin tammikuussa. Tähän infokirjeeseen on koottu ajankohtaisia asioita kevään jumppakaudesta. Kirje jaetaan myös paperisena jumpilla helmikuussa.

Kevään 2023 jumppapäivät ovat ma 9.1.- su 7.5.

Jumppia ei järjestetä:

• hiihtolomaviikolla (vko 10 eli ma 6.3. – su 12.3.)
  • pääsiäisenä (pe 7.4. – ma 10.4.)
  • vappuna (su 30.4. - ma 1.5.)

Kevään yo-kirjoitukset

Kevään yo-kirjoitukset vaikuttavat Kirkonmäen koulun ryhmien harjoituksiin ti 28.2. – ma 3.4. (vkot 9–13).
Tämän infokirjeen mukana on jaettu erikseen infolappu yo-kirjoitusten aikaisista harkoista.

Kevätnäytös su 7.5. Keminmaan Vallenius-salissa

Seura järjestää kaksi iltapäivänäytöstä sunnuntaina 7.5. Näytöksissä esiintyvät kaikki lasten ja nuorten ryhmät sekä aikuisten tanssillisen voimistelun ryhmä. Kaikkien ryhmien kenraalit pidetään pe 5.5. Kenraalit toimivat samalla voimistelijoiden omana näytöksenä, jossa kaikki näkevät toistensa esitykset. Jaamme kevätnäytöksestä erikseen lisätietoa huhtikuussa.

Stara-tapahtuma la 1.4.2023 Ylitorniolla (lasten ryhmät)

Seuraava Voimisteluliiton Stara-tapahtuma järjestetään lauantaina 1.4.2023 Ylitorniolla. 7–12-vuotiaille tarkoitettu Stara on voimistelukatselmus, joka tarjoaa esiintymismahdollisuuksia lapsille.

Staraan osallistuvat kaikki ilman telineitä harjoittelevat lasten ryhmät eli Voimistelu 1–2 lk, Voimistelu 3–4 lk, Voimistelu 4–6 lk, Dance 4 Fun Eskari–1lk, Dance 4 Fun 2–3lk ja Tanssillinen voimistelu 2–4 lk.

Tapahtumaan osallistuminen on vapaaehtoista. Tapahtumasta tulee jonkin verran lisäkustannuksia. Summat tarkentuvat, kun on tiedossa tarkempi lähtijämäärä. Seura tukee reissua maksamalla osan osallistumiskuluista. Jaamme reissusta oman infokirjeen lähempänä tapahtumaa. Matkustamme yhteisbussilla päiväreissun Ylitorniolle.

HUOM! Henkilötunnus oltava lisenssiä varten Hoikassa lasten tiedoissa (kohdassa ”Omat tiedot” saa tallennettua).

Lumo-tapahtuma la 15.4.2023 Jyväskylässä (nuorten ryhmät)

Lumo on voimistelu- ja tanssitapahtuma, joka tarjoaa esiintymiskokemuksia nuorille. Tapahtumiin osallistumisista päätetään ryhmäkohtaisesti yhdessä nuorten kanssa. Jyväskylän tapahtumaan la 15.4.2023 osallistuvat nuorten ryhmät Sellaana ja Linaria.

Tapahtumaan osallistuminen on vapaaehtoista. Kyseessä on päiväreissu Jyväskylään (lähtö la-aamuna, paluu la-iltana). Tapahtumasta tulee jonkin verran lisäkustannuksia. Seura tukee reissua maksamalla osan osallistumiskuluista.

Tiedotus

Seuramme tiedottaa ajankohtaisista asioista Hoikan kautta (sähköposti), nettisivuilla ja Facebookissa. Lisäksi tiedotamme usein asioista ohjaajien kautta (jumpilla jaettavat laput ja Whatsapp-ryhmät).

Palautetta jumpista, tiloista ja seurasta

Jos sinulla on jotain palautetta toiminnastamme, olethan rohkeasti yhteydessä meihin. Voit joko lähettää nimettömästi palautetta nettisivujemme kautta tai olla yhteydessä seuran johtokunnan jäseniin. Yhteystiedot löydät seuran nettisivuilta: https://keminmaannaisvoimistelijat.sporttisaitti.com/

Aurinkoista kevättä!

Voimisteluterveisin,