Kevätnäytös 7.5.2023 päättää jumppakauden 2022-2023

11.4.2023

Keminmaan Naisvoimistelijoiden kevätnäytös järjestetään sunnuntaina 7.5.2023

Seuramme jumppakausi päättyy perinteiseen kevätnäytökseen. Näytöksessä esiintyvät kaikki lasten ja nuorten ryhmät sekä aikuisten tanssillinen voimistelu.

• Näytöksiä on kaksi, klo 13.00 ja 16.00.
  • Paikkana Vallenius-sali, Keminmaa

Kaikki ryhmät esiintyvät molemmissa näytöksissä (pl. perheliikunta, joka esiintyy vain klo 16 näytöksessä).

Liput näytökseen

Liput 10 €, 7–12-vuotiaat 5 € ja alle 7-vuotiaat ilmaiseksi.

Lipunmyynti alkaa alakoulun aulassa näytöspäivänä klo 12.00. Yleensä klo 16 näytöksessä on ollut enemmän tilaa.

Huom. vain käteinen.

Tervetuloa!

Infoa esiintyjille

Seuramme kevätnäytökset esitetään Keminmaan koulukeskuksen Vallenius-salissa sunnuntaina 7.5.2023. Näytöksiä on kaksi: klo 13.00 ja klo 16.00. Kaikki ryhmät esiintyvät molemmissa (pl. perheliikunta 1–3-v., joka esiintyy vain klo 16.00 näytöksessä.

NÄYTÖSVIIKONLOPUN AIKATAULUT (pe-su 5.-7.5.2023)

Pe

klo 15.00–17.30    Nuoret ja johtokunta paikalle
(Salin koristelu, tanssimaton ja välineiden laitto sekä pukkareiden ym. tilojen valmistelu)

klo 17.30       Lasten ryhmät paikalle
(Voimistelu 1–2 lk, 3–4 lk ja 4-6lk, Dance 4 Fun Eskari-1 lk ja 2–4 lk, Tanvo 2-4lk, Ninjagym 1–3 lk, Mixgym 4–6 lk ja Freegym 4–5 lk)

klo 17.45     Tenavaryhmät paikalle
(Tenavajumppa, tenavatemppuilu ja perheliikunta)

klo 18.00 – n. klo 19.30   KENRAALIHARJOITUKSET (koko näytöksen läpimeno)

Su

klo 10.00→    Johtokunta valmistelemaan
klo 11.00→     Nuorten ryhmät: valmistautuminen näytökseen (meikit, hiukset, asut)
klo 12.00→     Lasten ryhmät: valmistautuminen näytökseen
klo 12.30→     Tenavaryhmät (pl. perheliikunta): valmistautuminen näytökseen

klo 13.00        1.NÄYTÖS (kaikki esiintyvät pl. perheliikunta)

klo 14.30–16.00    Evästauko jne.
(lapset liikkuvat omalla vastuulla tai oman huoltajan seurassa)

klo 15.30          Perheliikunta: valmistautuminen näytökseen

klo 16.00        2. NÄYTÖS (kaikki esiintyvät, myös perheliikunta)

2. näytöksen jälkeen (noin klo 17.20) purkaminen ja siivoaminen

Mitä mukaan näytöspäivänä?

-         Kaikki ohjaajan kanssa sovitut esiintymisasut ja rekvisiitta

-         Esiintymisasun alle sopivat alusvaatteet

-         Hiustenlaittovälineet (pinnejä, pampuloita) ja meikit (nuorten ryhmät)

-         Paljon ravitsevaa EVÄSTÄ ja juotavaa

Pukuhuoneet kenraaleissa ja näytöksissä

Ryhmillä on käytössä merkityt pukuhuoneet kenraaliharjoituksissa ja näytöksissä. Sisään pääsette alakoulun pääovista.

-         Tenavaryhmät ja lasten ryhmät: Yläkoulun luokkahuoneet

-         Nuorten ryhmät: Alakoulun yläkerran käytävä

-         Johtokunta ja muut talkoilijat: Katsomon viereinen pukuhuone, ns. väestönsuoja

Kenraaliharjoitusten ohjeet

Kenraalit tehdään esiintymisasut päällä. Esiintymiskampauksia ja -meikkejä ei tarvitse tehdä kenraaleihin. Esiintyjät katsovat toistensa ohjelmat kenraaliharjoituksissa eli kenraalit ovat ns. näytös kaikille ryhmille. Näytösten aikana esiintyjät eivät istu salissa, jotta saadaan tarpeeksi tilaa yleisölle ja välineille.

Näytöksen viimeinen esitys on erittäin helppo yhteistanssi, johon kaikki halukkaat voivat tulla mukaan. Voitte halutessanne harjoitella ohjelmaa jo kotona (Youtube: Tapahtumatanssi Gymnaestrada Tampere). Tanssi harjoitellaan kenraaleissa.

Näytöspäivänä

Näytösten välissä ja näytösten aikana oman esiintymisen jälkeen on mahdollisuus viettää aikaa yläkoululla, syöden omia eväitä yläkoulun ruokasalissa. Tenavaryhmät: näytöksen aikana tarvitsisimme aikuisia auttamaan ryhmän kanssa.

Näytösten välissä (n. klo 14.30–16.00) lapset liikkuvat omalla vastuulla tai ovat oman vanhemman seurassa.

Näytösterveisin,

KemNv:n ohjaajat ja johtokunta