Koronatilanteen vaikutus seuratoimintaan ja jäsenmaksujen keräämiseen

16.8.2020

KORONATILANTEEN VAIKUTUS SEURAN TOIMINTAAN

Pyrimme aloittamaan jumppakauden suunnitellusti ma 7.9. Seuraamme eri tahojen suosituksia ja ohjeistuksia ja teemme tarvittaessa muutoksia. Tulemme ilmoittamaan mahdollisista muutoksista, kuten jumppien peruuntumisesta, seuran nettisivuilla ja Facebookissa sekä Jäsentiedon kautta sähköpostilla.

Tulemme huomioimaan koronatilanteen seuran toiminnassa mm.

- kiinnittämällä tunneilla sekä pukuhuoneissa ja muissa tiloissa liikkuessa huomiota turvaväleihin.

- suunnittelemalla tunnit niin, että jumpilla vältytään turhalta kontaktilta

- pienentämällä ryhmäkokoja, jotta pystymme pitämään huolta riittävästä väljyydestä

- desinfioimalla yhteisiä välineitä ja telineitä

Lähetämme syyskuun alussa vielä tarkempia toimintaohjeita jumppareille. Samat ohjeet tullaan lisäämään seuran nettisivuille.

Voit tutustua Voimisteluliiton seuroille ja jumppareille jakamiin tämänhetkisiin ohjeistuksiin täällä:

KORONATILANTEEN VAIKUTUS SEURAN JÄSENMAKSUUN

Koska emme pysty etukäteen ennustamaan, miten koronatilanne kehittyy, tulemme tekemään muutoksia jäsenmaksun keräämiseen. Keminmaan Naisvoimistelijoiden jäsenmaksuhan koostuu ns. virallisesta jäsenmaksuosuudesta (20€) sekä kausimaksusta (20-50€, riippuen iästä).

Jäsenmaksukokonaisuuden keräämisessä toimitaan tällä kaudella näin:

- Kun ilmoittaudut jumpalle, tulee sinulle maksu ainoastaan seuran virallisesta jäsenmaksusta (20€)

- Eräpäivä tälle laskulle on lokakuun loppuun saakka.  Aiempina vuosina yleinen ohje on ollut, että jumppia saa vapaasti kokeilla kaksi viikkoa ilmaiseksi, jonka jälkeen tulisi maksaa jäsenmaksu, koska osallistuu jäsenille tarjottuun toimintaan.

- Mikäli jumppia peruuntuu, ei maksettua jäsenmaksua (20€) tulla palauttamaan, koska se on kaikille jäsenille sama, riippumatta siitä, kuinka monelle jumpalle osallistuu vuoden aikana.

- Kausimaksut (20-50€) laskutetaan myöhemmin Jäsentiedon kautta, lähettämällä  jäsenille sähköpostiin laskun.

- Mikäli koronatilanteen vuoksi joudumme perumaan jumppia, tullaan laskutettavan kausimaksun suurus suhteuttamaan siihen, miten paljon jumppia pääsemme kaudella 2020-2021 pitämään. Esim. jos syksyn jumpat peruuntuvat kokonaan, ja pystymme pitämään vain kevään jumpat, laskutamme vain puolet kausimaksusta

- Lasten ja nuorten ryhmien ryhmämaksua (5€/lapsi/ryhmä/vuosi) ei laskuteta tänä vuonna ollenkaan

Täältä näet seuramme jäsenmaksut: