Suomi Gymnaestrada 2026

Voimistelun suurtapahtuma Suomi Gymnaestrada seuraavan kerran Joensuussa kesäkuussa 2026

Seuraava suomalainen voimistelun suurtapahtuma Suomi Gymnaestrada järjestetään kesäkuussa Joensuussa to-su 4.-7.6.2026. Lisätietoa osallistumismahdollisuuksista ja tapahtumakustannuksista julkaistaan keväällä 2025.

Neljän tapahtumapäivän aikana voimistelusta päästään nauttimaan muun muassa näytöksissä, kenttäohjelmissa, kaupunkilavalla ja erilaisilla kokeilupisteillä. Kaikki halukkaat, oli voimistelukokemusta tai ei, voivat osallistua tapahtumaan ja halutessaan esiintyä kenttäohjelmissa. Tapahtuma kokoaa yhteen yli 10 000 liikkujaa ympäri Suomen!

Edellinen suomalainen Gymnaestrada järjestettiin Tampereella kesäkuussa 2022. Tapahtumaan osallistui seurastamme yli 70 voimistelijaa. Kaiken kaikkiaan tapahtumassa oli mukana liki 11 000 osanottajaa.