Viikko-ohjelma on julkaistu! Tervetuloa liikkumaan hyvässä seurassa ma 2.9 alkaen

19.8.2019

Viikko-ohjelma kaudelle 2019-2020 on julkaistu!

Näet sen tästä

Ilmoittautuminen

Lasten ja nuorten ryhmiin ilmoittautuminen alkaa ma 19.8 klo 18.00 sähköisessä Jäsentieto-järjestelmässä. Ohjeet näet täältä. Viikko-ohjelmasta näet, mikäli jokin ryhmistä on jo täynnä.

Aikuiset voivat ilmoittautua Jäsentiedossa tai maksaa jäsenmaksun käteisellä jumpalla. Aikuisten jumppien tuntikuvaukset näet täältä

Jäsenmaksut

Jäsenmaksut kaudelle 2019-2020 näet täältä

Kokeilukerrat - käy kokeilemassa ilmaiseksi

Voit käydä kaksi viikkoa kokeilemassa kaikkia seuramme ryhmiä.

Aikuiset, voitte vapaasti käydä kokeilemassa kaikkia aikuisten tunteja kaksi viikkoa. Jäsenmaksu tulee maksaa joko jumpalla kolmanteen osallistumisviikkoon mennessä tai Jäsentieto-järjestelmän kautta laskussa merkittyyn eräpäivään mennessä.

Lapset ja nuoret, voitte käydä kokeilemassa (2krt), mutta teidän on ensin ilmoittauduttava etukäteen ryhmään. Jäsenmaksulasku luodaan Jäsentieto-järjestelmässä ilmoittautumisen yhteydessä. Laskuun on merkitty eräpäivä. Mikäli päädyt lopettamaan jumpan ennen kolmatta osallistumiskertaa, poista ilmoittautumisesi, jotta lasku peruuntuu.

Ilmoittautuminen ja maksaminen Jäsentieto-järjestelmässä

Lasten ja nuorten ryhmiin on ilmoittauduttava netissä. Myös jäsenmaksu maksetaan sitä kautta. Lasten ja nuorten ryhmiin on ilmoittauduttava ennen jumpalle menoa --> ryhmät ovat olleet erittäin suosittuja, ilmoittautumalla varmistat paikkasi ryhmässä.

Aikuisten tunneille on edelleen mahdollista ilmoittautua myös paikan päällä jumppasalissa ja maksaa jäsenmaksu käteisellä.

Ryhmä täynnä? Voit ilmoittautua Jäsentieto-järjestelmässä jonopaikalle. Jos ryhmään tulee tilaa, nostamme jonojärjestyksessä lapsia ryhmään. Ryhmään siirtymisestä ilmoitetaan sähköpostilla.

Lisätietoa jäsen- ja ryhmämaksuista sekä ilmoittautumisesta löydät Seura-välilehdiltä: "jäsenmaksut" ja "ilmoittautuminen".

Keminmaan Naisvoimistelijoiden jumpat jatkuvat ma 2.9.

Tervetuloa mukaan!