Viikko-ohjelma 2022-2023 julkaistu ja ilmoittautuminen avattu! Jumpat alkaa ma 5.9.

15.8.2022

Tervetuloa liikkumaan hyvässä seurassa!

Tarjoamme monipuolisesti laadukasta ja edullista harrastetoimintaa lapsille, nuorille, aikuisille ja eläkeläisille.Tervetuloa mukaan toimintaan, niin nykyiset kuin uudet jäsenet! Kaikkiin ryhmiin mahtuu myös uusia liikkujia.

VIIKKO-OHJELMA 2022-2023 sisältää 27 tuntia lapsille, nuorille, aikuisille ja eläkeläisille. Tutustu tunteihin ja valitse itselle mieluisin ryhmä.

• Kauden starttitapahtuma järjestetään su 4.9. klo 11:00-14:00 Keminmaan keskuskentällä hyvällä säällä, sateen sattuessa viereisessä koulukeskuksessa
    • Ohjelmaa kaikenikäisille
    • Lisätietoa ja tarkempi ohjelma julkaistaan lähempänä tapahtumaa
  • Syksyn jumpat alkavat ma 5.9.
    • Tervetuloa kokeilemaan ilmaiseksi kahden viikon ajan
    • Lasten ryhmiin ilmoittauduttava etukäteen
    • Aikuiset voivat ilmoittautua ja maksaa jäsenmaksun joko netissä tai jumpilla (käteisellä)

Voit jo etukäteen tutustua seuran toimintaan ja tarjontaan:

Voimistelukausi 2022-2023

• Syksy: 5.9.-4.12. Ei jumppia syyslomaviikolla (vko 42, 17.-23.10.)
  • Kevät: 9.1.-7.5. Ei jumppia hiihtolomaviikolla (vko 10, 6.-12.3.), pääsiäisenä (7.-10.4.), vappuna (1.5.)

Miten mukaan toimintaan?

Lapset ja nuoret
1. Tutustu tarjontaan ja tarkista viikko-ohjelmasta, onko ryhmässä tilaa
2. Ilmoittaudu ryhmään tai jonotuspaikalle Hoikassa (sähköisessä jäsentietojärjestelmässä)
3. Kokeile jumppia ilmaiseksi kahden viikon ajan

Aikuiset
1. Tutustu jumppiin ilmaiseksi kahden viikon ajan
2. Ilmoittaudu jumpille ja maksa jäsenmaksu
a) jumpilla (jäsenmaksu käteisellä)
b) netissä Hoikassa (ilmoittautumisen yhteydessä järjestelmä luo sinulle jäsenmaksupaikan.

Lisätietoa jäsen- ja ryhmämaksuista sekä ilmoittautumisesta löydät Seura-välilehdiltä: "jäsenmaksut" ja "ilmoittautuminen".

Tervetuloa!