Nuorten toiminnasta

Tervetuloa seuramme nuorten toimintaan mukaan

Seuramme tarjoaa monipuolisesti liikuntaa ja osallistumismahdollisuuksia nuorille.
Tutustu tuntikuvauksiin ja löydä itselle mieluisin liikuntamuoto. Harrastuksen lisäksi seuramme nuoret toimivat mm. lasten ryhmien ohjaajina ja ovat aktiivisesti mukana järjestämässä seuran tapahtumia.

Nuorten ryhmien toiminta
Toiminta on pitkäjänteistä työtä yhdessä tutulla porukalla. Nuorilta odotamme sitoutumista ryhmään. Tämä tarkoittaa sitä, että viikottaisiin harkkoihin osallistutaan aktiivisesti. Tällä on positiivinen vaikutus myös ryhmähenkeen, kun kaikki ovat valmiita sitoutumaan. Mikäli ei jostain painavasta syystä pääse harkkoihin, tulee siitä ilmoittaa etukäteen ohjaajalle.

Nuoret mukana toteuttamassa seuran toimintaa
Nuoret ovat myös aktiivisesti mukana seuran toiminnassa, mm. suunnittelemassa ja toteuttamassa Joulupolkua ja kevätnäytöstä. Moni toimii myös seuramme ohjaajana. Seuratyö toisaalta velvoittaa, mutta antaa myös hienoja elämyksiä voimistelun parissa. Se tarjoaa myös mahdollisuuksia vastuunkantoon ja oman osaamisen kartuttamiseen esim. työelämässä tarvittavien taitojen tiimoilta.

Kuuntelemme nuorten toiveita ja pyrimme kehittämään toimintaan toiveiden suuntaisesti. Lisäksi nuorille tarjotaan tilaisuuksia vaikuttaa seuramme toimintaan mm. vuosittaisen palautekyselyn sekä yhteisten ohjaaja- ja suunnittelupalavereiden muodossa.

Gym For Life -tapahtuma
Seuramme nuorten ryhmät osallistuvat halutessaan vuosittain Voimisteluliiton Gym For Life -tapahtumaan. Gym For Life kokoaa yhteen kaikki Voimisteluliiton esittävän voimistelun ja tanssin ryhmät. Lisätietoa liiton tapahtumista.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.