Ohjaajat

Ohjaajat toivottavat teidät tervetulleiksi jumpille!

Seuramme ohjaajat kouluttautuvat säännöllisesti:

• Lasten ja nuorten ohjaajat ovat suorittaneet Voimisteluliiton Startti- ja Voimistelukoulu -koulutukset.
  • Aikuisten ohjaajat osallistuvat vuosittain Voimisteluliiton koulutuksiin mm. erilaisiin ideapäiviin.
  • Seura tukee ohjaajien kouluttautumista vuosittain, tilaamalla muun muassa Voimisteluliiton tilauskoulutuksia ja/tai kustantamalla ohjaajien osallistumisen Voimisteluliiton avoimiin koulutuksiin ympäri Suomen.

Voimistelutoiminnan pelisäännöt:

• Kaikille tarjotaan mahdollisuus jumpata turvallisessa ympäristössä ja osallistua toimintaan eri elämänvaiheissa.
  • Seuran toiminta on tavoitteellista ja terveyttä edistävää.
  • Seuran ohjaajat ja toimijat ovat koulutettuja.
  • Jäsenet voivat osallistua seuratoimintaan ja sen kehittämiseen.

OHJAAJAKSI?

Kiinnostaako ohjaaminen?

Ota yhteyttä laittamalla viestiä tai soittamalla seuran puhelimeen. Etsimme aina uusia ohjaajia. Aiempi voimistelukokemus tai ohjaajakokemus ei ole välttämätöntä. Koulutamme ohjaajat.